Jótállás

2021.01.01-től változtak a jótállás törvényi előírásai, melyek Téged is érintenek. Az nem változott, hogy mint a termék értékesítője, Te vagy a jótállásra kötelezett, de ahogy eddig, ezután is támogatunk ennek teljesítésében. Viszont az új szabályok szerint ha a fogyasztói ár meghaladja a 250.000 Ft-ot, akkor a Neked, mint eladónak 3 év jótállást kell vállalnod rá (10 000 - 100 000 Ft-os vételár esetén 1 év, míg 100 000 és 250 000 Ft között 2 év a kötelező jótállási idő). Ez a telepítés napján indul, ha az megtörténik az átadástól számított 6 hónapon belül. Erről részletesen IDE kattintva olvashatsz. 
Fontos tudnod, hogy ez a jog csak a magánszemélyeket illeti meg, és őket is csak akkor, ha magáncélú felhasználásra vásárolták meg a készüléket! A szavatosság és a kellékszavatosság mindenkinek jár, de ebben az esetben a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás nem az ő hibájából történt. 
Változtak a javítási határidők is. Ha a vásárló által történt hibabejelentéstől számított 15 napon belül nem sikerül megjavítanod a terméket, akkor írásban kell a vevőt tájékoztatnod erről, de a javításnak akkor is meg kell történnie a bejelentéstől számított 30 napon belül. Ha ennek nem teszel eleget, akkor a végfelhasználónak joga van cserét vagy pénzvisszatérítést kérni. Ha a kötelező jótállási időn belül négyszer meghibásodik a készülék, akkor a vevőnek joga van Tőled a berendezés cseréjét kérni.  
A jótállás keretébe tartozó javításhoz (melyre 30 napod van maximum!) esetleg szükséges alkatrészeket mi készleten nem lévő cikkek esetén 20 napon belül  (de beérkezés után rögtön) tudjuk Neked biztosítani, míg a raktárról elérhetőeket természetesen azonnal küldjük, így érdemes az Ügyfeled bejelentését mielőbb kezelned, és 5 napon belül megoldást kínálnod számára.
Álláspontunk szerint a klímaberendezés beltéri és kültéri egysége külön termékek, így külön-külön adj hozzá jótállási jegyet, melyet LG és Midea termékek esetében a dobozban találsz, Cascade termékek esetében honlapunkról tudod letölteni IDE kattintva.